Sain osan nyt valmiiksi.. Toivottavasti edes joku lukee ja tykkää.. Mutta lopussa toivoisin niitä ihania kommenttejanne. Muuten mikä kuva oli paras?? Kuvia on 60. Sanokaa jos olen väärässä. Päästän teidät nyt lukemaan :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------

"Voi kun se olisi jatkunut ikuisesti. Se tunne kun herää rakkaan vierestä.Se oli niin ihanaa.. Miksi sen piti loppua. En olisi uskonut ,että saan joskus herätä oman rakkaan vierestä.Minähän olen vain pelkkä koe. Olen pelkkä ihmisten luomus. Toivon, että ihmiset eivät tuhoa minua, ainakaan vielä."

Helena soitti pianoa. Hänestä oli mukavaa soittaa aamuisin. Hän soittelisi tulevalle vauvalle. Nyt kun kukaan ei olisi estelemässä vauvan tuloa.

-Soitat pianoa vieläkin hyvin. Jack sanoi lempeästi.
-Jack!! Älä säikyttele minua tai vauvaa.. Olin saada sydärin. Helena torui.
-Anteeksi. Mutta pidän soitostasi. Jack sanoi ja hymyili.

-Okei, ei se ollut se oikea syy. Tuletko seisomaan. Jack sanoi.
-Niin. Helena sanoi innostuneena ja nousi ylös.
-Tuletko vaimokseni. Jack sanoi ja polvistui.

Helena mietti hetken ja sanoi: 
-Tietenkin tulen.

-Se on.. Miten sen voisi sanoa.. Ihana.Helena sanoi.

-Mennäänkö me naimisiin? Helena kysyi.
-Niinhän sinä lupasit. Jack sanoi ja hymyili.
-Ihanaa.. Helena sanoi ja halasi Jackia.
                                              **************************************

Myöhemmin Helena laittoi juhlapukunsa ja meni parvekkeelle. Hän katsoi maisemaa.  Pian hän huusi:
-Jack!! Tule tänne. En voi oikein hyvin.
-Tullaaan!! Jack huusi.

-Jack!! Se taitaa syntyä.. Helena huusi heiluttaen kättään.
-Olen tässä. Jack sanoi.

-Apua, mitä mä teen? Jack panikoi.
-Lopeta tää hemmetin kipu.. Helena neuvoi vaikeroiden.
-Miten??Jack sanoi tietämättömästi.
-En tiedä.. AUuu!! Helena huusi.

-Oi se on kaunis. Sinun silmäsi. Sen nimi on.. Katie.. Alice..Demi. Niin Demi. Jack sanoi.
-Hän on virallisesti Demi Leivonen. Vai? Helena kysyi.
-Okei. Hän on Demi. Jack sanoi.
                                                               *******************************

Tumma hahmo liikkui eteenpäin.Hän kantoi jotain pientä sylissään. Se itki kovaan ääneen. Itkusta päätellen se oli vauva ja tuo tumma hahmo hänen äitinsä.
      Miksi hän juoksi?

Hän juoksi koska joku ajoi häntä takaa.

Hän huomasi talon. Hän oli kai etsinyt sitä.

Hän asteli portaat ylös.

Hän laittoi vauvan siihen.
-Älä itke. Täällä sinä olet turvassa.Helena pitää huolta sinusta. Hänet on ohjelmoitu suojelemaan. Hän antaisi  vaikka henkensä puolestasi. Älä muuten minusta huoli. Minä pärjään. Heippa. Me näemme vielä. Lapsen äiti sanoi ja pimpotti ovikelloa ja lähti juoksemaan.

-Terve, Sophia. Muistatko minut?? Älä huoli, en halua poikaamme. Haluan sinut. Ja sitten otan poikamme takaisin. Hänestä tulee oiva palvelija. Mies sanoi ja nauroi ilkeästi.

-Et ikinä saa Thomasia. Helena pitää hänestä huolen. Olen varma siitä. Sophia sanoi.
-Niinhän sinä luulet. Kunhan hän kuulee , että olet elossa. Hän etsii sinut kyllä. Sitten olet hyödytön minulle, mies sanoi ilkeästi.
-Kunhan Thomas on ELOSSA! Sophia huusi.
-Hiljaa nainen. Tulet mukaani. Mies sanoi ja kolkkasi sophian.

-Jack.. Ovikello soi jo ajat sitten. Sinun piti mennä avaamaan.. Vaikka hän on varmaan jo lähtenyt. Helena muistutti.
-Joo joo.. Olisin vain halunnut lukea tämän kirjan. Jack sanoi turhaantuneena.

-Mikäs täällä on? Vauva. Tässä on kirjekkin Helena Leivoselle. Hmm.. Jack sanoi itsekseen.

-Sinähän palellut. Jack sanoi.
-Onneksi et ole ollut pitkään.. Jack jatkoi.

-Leena.. Kulta.. Sinulle on kirje.. Minä pidän tätä vauvaa, lue sinä kirje, Jack sanoi.
-"Helena "Leena" Leivonen, Pidä huoli pikku Thomasistani. Matt haluaa hänet. Hän haluaa hänet palvelijakseen tai joksikin josta on hänelle hyötyä. Minulla ei ole hätää. Hän ei anna minulle tapahtua mitään. Ainakaan vielä. Minä tiedän, että sinut on ohjelmoitu suojelemaan. Olinhan itse rakentamassa sinua. Sitä en ole Matt:ille kertonut ja hyvä niin. Mutta muista älä anna hänen tulla lähellekkään minua. Kerro, että kuolin autokolarissa ja että olet hänen kumminsa ja olit ainoa jolle pystyttiin antamaan hänet. Se on sinun tehtäväsi, tällä hetkellä. Sinulle voidaan antaa muutakin. Minä pyydän siis vain , että huolehdit Thomasista. Niin kauan kuin hän on tarpeeksi vanha muuttamaan. Minä pyydän. Olen sinulle ikuisesti kiitollinen, jossuoriudut tehtävästäsi.-Sophia."  Helena luki ääneen

-No.. Hänestä voisi tulla Demin sulhanen. Jack sanoi vitsinä.
-Hyvä on.. Helena myöntyi.
-Se oli vitsi. Mutta jos niin haluat. Jack sanoi.

-Katso, vaihdoin Thomasin vaatteet. Eikö hän olekkin komea?? Jack sanoi.
-Niin, niin.. Helena mutisi.

-Opetetaan heitä kävelemään. Helena ehdotti.
-Okei. Jack sanoi ja alkoi opettaa.
 Muutaman askeleen jälkeen lapset kumminkin rupesivat konttaamaan.
-Thomas söpö. Demi sanoi kun katsoi Thomasia silmiin.
-Demi kaunis.Thomas jatkoi.
-Aaw. Demin ensi sanat, pitää kirjoittaa muistiin. Helena sanoi ja juoksi kirjoittamaan muistiin.

Nukutettuuaan Demin ja Thomasin Helena ja Jack halasivat.
-Olipa se rankkaa. Jack sanoi.
-Sitten kun he ovat murrosiässä se on vielä rankempaa.Helena muistutti.

-Ei murehdita sitä vielä.. Jack sanoi ennen heiän suudelmaansa.
-Meidänkin pitäisi mennä nukkumaan. Helena ehdotti.

Sitten He vaihtoivat pyjamiin ja rupesivat nukkumaan.

Pian he nukahtivat.
                                                     **********************************************

Pian koitti aamu. Ja kukko olisi kiekunut jos sellainen olisi ollut lähisitöllä.

Pian myös Helena ja Jack heräsivät.
-Kulta, laita aamupalaa.. Jack sanoi.
-Mutta laitan vain muroja. Helena sanoi.

Jack istuutui odottamaan ruokaa.

-Ei kestä kuin 5 minuuttia. Helena lupasi.

Viiden minutin kuluttua.
-Tässä sitä on.. Helena sanoi.

-Ala vain mussuttaa.. Helena sanoi ja hymähti. Laitan tämän vain tuohon päydälle.

-Kulta?Helena sanoi.
-Niin.. Jack sanoi.
-Mutta lupaathan kysyä sitä sulhas asiaa myös Demiltä. Lupaathan? Helena kysyi.
-Lupaan. Jos hän ei halua niin ei. Jack lupasi. Muuten hyviä muroja.

Jack vaihtoi vaatteensa ja meni alakertaan.

Samaan aikaan Helena siivosi tiskit.


Helenakin vaihtoi vaatteensa.

Luke käveli Thomasin sängyn eteen.

Pian hän otti Thomasin syliin ja leperteli hänelle jotain.

Helenakin otti Demin syliin.

-Nyt ollaan koko perhe koossa. Tässä tämä tulee olemaankin, mutta kaikki on hyvin. Jack sanoi.
-Niinpä. Helena myönsi iloisena.
                                                          **********************************************'

Tämä saattaa näyttää kenen tahansa talolta. Jonkin viattoman. VÄÄRIN!

Matt asteli oven eteen hän kaiveli avaimen taskusta ja avasi sen.

Hän meni ovesta sisään ja sulki oven. Hän laittoi avaimen visusti talteen, hänen taskuunsa.

Hän käveli, kunnes hän jo näki kalterit.

-Sophia, Sophia.. Mitä tekisinkään kanssasi??Tiesitkö ,että näen mitä tapahtuu?? No , Sinun pikkuisesi luulee olevansa turvassa. Hah,hän on väärässä. Matt sanoi ja naureskeli.

-Onneksi minulla on sinut.. Voi, kun olet kaunis. Vaikka oletkin ihan haavojen peitossa. Matt sanoi.

-Mene pois. En halua nähdä sinua.. Sophia sanoi.
-Yrität olla niin uhkarohkea, mutta kun et ole. Voi, Sophie. Matt sanoi huvittuneena.

Matt kyykistyi ja tulin lähemmäs Sophiaa.
-Tiedätkö mitä?? Taidan haluta pitää sinut vielä senkin jälkeen kun olen saanut Thomasin. Hän voisi tuhota sinut. Matt sanoi mietteliäänä.
-Ei hän tekisi sitä!! Sophia sanoi.

-Pitääkö sinua aina opettaa?? Matt sanoi pian kyllästyneenä.

-Hullu!! Olisin voinnut kuolla.. Silloin minusta ei olisi ollut hyötyä. Olin saada aivovamman. Sophia huusi.
-Onneksi, minun ei tarvitse kestää sinua yhtään pitempään. Matt sanoi helpottuneena.

-Et voi jättää minua tänne. Ihan oikeasti. Minuun sattuu.. Sophia valitti.
-Mielelläni, mutta ei. Matt sanoi ilkeästi ja lähti pois.

-Toivottavasti olet turvassa.. Luotan sinuun Helena.. Sophia sanoi ja katsoi ikkunasta näkyvään maisemaan.

-Toivottavasti näen hänet vielä.. Ennenkuin.. Sophia mietti.

-Minulla on ikävä sinua!! Sophia sanoi surullisesti ja melkein rupesi itkemään.
-----------------------------------------------------------------
Tämä on tämän hetkisistä osista pisin. Mun oma ennätys. (Jippii) *pomppii ilosta* Mun mielestä Sophie on nätti.
Ja sori kun nuita "ylimääräisiä" merkkejä näkyy. Mä en oo paras kuvaamaan. Yhessä kuvassa saattoi olla
seinätkin alhaalla.. Mutta toivoisin kommentteja..