Tätä osaa tehdessäni kuuntelin The Baseballsin Hot 'N' Cold:ia. Päästän teidät nyt lukemaan.. Ja tietenkin toivoisin sen jälkeen kommentteja..  Kuvia on n. 47.. Muuten hyvää joulua & uutta vuotta :) (viimeinen kuva huono :( sori..)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Koe-130 saapui talolle. Hän katsoi postejaan ja huomasi siellä pinkin kuoren. Hän avasi sen. Siinä luki: "Terve Koe-130! Nyt sinun nimesi on Helena Leivonen. Lempinimesi on Leena. Olet iältäsi 17. Nuo Tiedot sinun täytyy säilyttää. Tiedotamme myöhemmin lisää. -Heippa"
     Koe-130, Uudelta nimeltään Helena, meni taloon.

Kun hän astui taloon, ensin hän mietti mitä nämä kaikki tavarat olivat. 

-Mikä tuo on?Helena mietti ääneen.
-Ihmiset kutsuvat sitä sohvaksi.ääni sanoi.
-Kuka sinä olet?? Helena kysyi.
-Ei sillä väliä.Tarvitset näköjään paljon apua.ääni sanoi.
-Istu alas.ääni jatkoi.

Helena istui ja tuijotti ilmaa, kuin siinä olisi ollut joku.
-Sinä et tunne minua "Helena Leivonen". Mutta voin esittäytyä. Olen Jack Blue.Ääni sanoi.

-Mitä hittoa sinä täällä teet?Helena sanoi ja rupesi makaamaan.
-Autan sinua.Sisustin tämän itse.. Eikö ole hieno?? Jack vastasi lempeästi.
-Kai.. Mutta minunhan piti pärjätä yksin.. Helena sanoi hämillään.
-Tiesitkö, että olen nopea?? Jack sanoi itse varmalla äänellä.
-Mene pois.. Helena sanoi vihaisena.
-Okei, sano kun tarvitset minua. Tiedät , että tarvitset minua. Jack sanoi.

Helena laittoi ruokaa itselleen. Hän tiesi, että se oli pahaa, mutta jos hän haluaisi pysyä elossa , hänen täytyisi  syödä. Hän maistoi ekan suullisen. Se maistui oksennukselle, mutta hän söi ruokansa.

Syötyään hän huomasi pianon. Hän istuutui penkille.

Hän kokeili pianosata tulevia ääniä.Pian hän huomasi, että siitä tuleva ääni oli kaunista.
-Haloo?!? Jack?!? Voitko kertoa mikä tämä on?  Helena huusi soitettuaan hetken.
Tuli kuitenkin hiljaista.
-Perkeleen Jack! Helena huusi.
-Tiesin, että tulet tarvitsemaan minua. Se on muuten piano. Jack sanoi huvittuneena.
-Okei.. Mikset vastannut heti? Helena kysyi.
-Koska halusin tietää yhden jutun. muuten, soitat kauniisti. Jack sanoi.
-Minkä jutun? Helena kysyi.
Jack ei enää vastannut.

Helena hiippaili ulos.

Ja laitteli pesuainetta suihkulähteeseen, koska luuli että niin pitää tehdä.

Myöhemmin Helena kävi ottamassa jääkaapista kaljan.

-Hmm.. Tämä on hyvää.. Helena mietti ääneen.

-Tiedätkö mitä se on? Ääni sanoi hänen takanaan.
-En.. Mutta ensin haluaisin tietää kuka sinä olet?? Helena kysyi.
-Olen Paris CandyLee.Tietty. Ääni sanoi.

-Se on kaljaa.. Siitä tulee humalaan. Paris ilmoitti.
-Humalaan??Helena kysyi.
-Se on hyvä asia. Paris sanoi ilkeästi.
-Liitytkö seuraani?? Helena kysyi.
-Tottakai. Paris vastasi.

Kun Helena oli hakenut lisää kaljaa, he alkoivat juttelmaan.

Pian kumminkin ilta alkoi jo hämärtää. He olivat jo ihan humalassa.

-Olet kaunis. Helena sanoi humaltuneena.
-Älä viitsi.. Paris vähätteli.

Vähn myöhemmin he hörppäsivät uudestaan. 
-Minun täytyy mennä, nähdään. Paris sanoi ja katosi.

Pian Paris oli kadonnut.

-Minusta tuntuu kuin.. Helena sai sanotuksi ennen kun oksensi.

Pian Helena kävi suihkussa, koska hän oli ihan oksennuksessa. 
  Sen jälkeen Helena meni istumaan sohvalle. Hän katsoi takassa olevaa tulta.

 Pian kuitenkin outo mies hahmo ilmestyi Helenan viereen. 
-Hei,Helena! Muistatko minut??Mies kysyi.
-En..Helena sanoi nopeasti.
-Jack..Tuleeko mieleen??Mies sanoi.
-Aaa.. Ei tule mieleen. Helena sanoi mietittyään hetken.

Pian he alkoivat juttelemaan ja sen jälkeen se päätyi kumminkin flirttailuun.
-Olet kaunis.Jack sanoi
-kiitos.Helena sanoi

Ja se johti halailuun.
-Tiedätkö mitä?? Minä rakastan sinua. Jack kuiskasi Helenan korvaan.
-Niin minäkin sinua. Helena kuiskasi.
-Haluaisitko.. tuota.. saada lapsia?? Jack kuiskasi.
-Haluaisin. Helena tunnusti.
-Haluaisitko yrittää sitä minun kanssani?? Jack kysyi.
-Miksei?? Helena sanoi.

-Pidätkö asusta?? Helena kysyi
-En niin paljon kuin sinusta. Jack sanoi

-Olet suloinen.. Helena sanoi.
-Kiitos.. Jack kiitti.
Sitten tapahtui tiedätte kyllä mitä..

-Missäköhän Jack on??Helena mietti ääneen.

Helena meni yläkertaan ja meni jääkaapille. Hän otti tavalliseen tapaansa valmisaterian.

Hän ahtoi suuhunsa ruokaa. Hänestä tuntui todella oudolta.

Syötyään hän vaihtoi vaatteensa.

Sen jälkeen hän meni soittamaan pianoa. Hän rakasti siitä tulevia ääniä. Nyt hän oli jo edistynyt sen
soittamisessa.

Illemalla Helena meni alakertaan ja kokeili parfyymia jonka oli löytänyt.

Pian kuitenkin Paris ilmestyi.
-Ihmeellistä haiset erillaiselta. Paris kuiskasi.
-Uusi parfyymi. Helena vastasi.
-Arvaa mitä?? Olen ihastunut yhteen Jackiin. Se on niin söpö.. Helena ihaili.
-Kiva.. Toosi kiva. Paris sanoi vihaisena.

Seuraavana päivänä Helena oli jo tullut raskaaksi.
Hän huolestui, koska hänen raskautensa olisi pitänyt näkyä vasta kuukauden päästä. Mutta se näkyikin nyt.

-Miten sinä saatoit?!!? Paris huusi vihaisena.
-Mitä?? Helena kysyi.
-Hänen piti rakastaa minua!! Paris sanoi.
-Älä minua syytä. Helena vastasi.

-Jes!! Nyt on yö ja nyt näet millainen oikeasti olen. Paris sanoi.
-Mikä sinä oikeasti olet?? Helena kysyi.
-Olen vampyyri. Paris sanoi.

-Nyt minä kostan sinulle. Paris sanoi.
-Mistä?? Miksi?? Helena kysyi.
-Koska veit hänet minulta. Paris sanoi.

-Ai.. Nyt se syntyy.. Helena vastasi.
-Arvasit väärin. Saat keskenmenon. Joka tarkoittaa , että lapsesi kuolee.. Paris sanoi ilkeästi hymyillen.

Sen jälkeen kun Helena oli saanut keskenmenon Paris tönäisi Helenan maahan.

-Paris lopeta!! Jack sanoi ilmestyttyään.
-Miksi?? Paris kysyi.
-Koska hän ei liity tähän mitenkään.. Jack vastasi.

Helena nousi ylös
-No, Minä ainakin olen välissä. Jos haluat vahingoittaa häntä, saat ensin kohdata minut. Jack sanoi ja asettui Helenan eteen.

 Jack tönäisi Parisin maahan.
-En anna sinulle enää käydä mitään.Minä Suojelen sinua aina. Jack lupasi.
-Minä tiedän sen. Helena sanoi.

Sitten Jack otti Helenaa kädestä ja suuteli tätä.
-Näin ei voi käydä.. Sinun piti rakastaa minua!! Paris huusi.

Pian tuli aamu ja Paris muuttui takaisin ihmiseksi.
-Häivy täältä! Äläkä koskaan tule takaisin.Jack sanoi.
-Tämä ei jää tähän. Minä tulen vielä takaisin. Paris huusi, ennenkuin katosi.

-Haluaisitko muuten yrittää saada lapsia uudelleen?? Jack kysyi.
-Kyllä, mutta tiesitkö että olen jo seuraavana päivänä raskaana.. Helena myönsi.
-Tiesin. Jack sanoi lempeästi.

-Oletko valmis?? Helena kysyi.
-Olen.. Jack sanoi.
-------------------------------------------------------------------------------
Tämä osa oli aika pitkä siihen nähden ,että teen yleensä vain 20 kuvasia. Mutta toivoisin siis niitä kommentteja :)